Vi bruger cookies

Det Kongelige Akademi – Arkitektur, Design, Konservering bruger cookies til at skabe en bedre brugeroplevelse, til at interagere med sociale platforme og til anonymiseret statistik over trafikken på vores hjemmeside.

Cookies fra sociale medier gør det muligt for os at interagere med velkendte sociale mediers platforme og indhold. Formålet kan være statistik eller marketing.
Nødvendig for at afspille YouTube vidoer. Benyttes til marketing, statistik og personalisering.
Nødvendig for at afspille Vimeo videoer
Præference cookies gør det muligt for en hjemmeside at huske oplysninger, der ændrer den måde hjemmesiden ser ud eller opfører sig på. F.eks. dit foretrukne sprog, eller den region, du befinder dig i.
Bruges til grafiske elementers tilstand

ARCHIPELAGO: a cyclical adventure game

Navn
Shalev Moran
Uddannelsesgrad
Kandidat
Fagområde
Design
Program
Visual Game and Media Design
År
2020

Archipelago is a cyclical adventure game. Each real-world weekday has a unique bite-sized level and players return to levels week after week to uncover more secrets.

Archipelago attempts to apply Ursula K. Le Guin’s revolutionary 1986 “Carrier Bag Theory of Fiction” to the medium of videogames.

It is accompanied by TIDE, a long-form simulation artwork about climate change and human perception.

Thesis Trailer (Summer 2020):

Archipelago - Indiecade 2020 Trailer
Det Kongelige Akademi understøtter FN’s verdensmål
Siden 2017 har Det Kongelige Akademi arbejdet med FN’s verdensmål. Det afspejler sig i forskning, undervisning og afgangsprojekter. Dette projekt har forholdt sig til følgende FN-mål:
Responsible consumption and production (12)
Climate action (13)