Vi bruger cookies

Det Kongelige Akademi – Arkitektur, Design, Konservering bruger cookies til at skabe en bedre brugeroplevelse, til at interagere med sociale platforme og til anonymiseret statistik over trafikken på vores hjemmeside.

Cookies fra sociale medier gør det muligt for os at interagere med velkendte sociale mediers platforme og indhold. Formålet kan være statistik eller marketing.
Nødvendig for at afspille YouTube vidoer. Benyttes til marketing, statistik og personalisering.
Nødvendig for at afspille Vimeo videoer
Præference cookies gør det muligt for en hjemmeside at huske oplysninger, der ændrer den måde hjemmesiden ser ud eller opfører sig på. F.eks. dit foretrukne sprog, eller den region, du befinder dig i.
Bruges til grafiske elementers tilstand

Tiny Goblins

Navn
Laura Blicher
Uddannelsesgrad
Kandidat
Fagområde
Design
Program
Visual Game and Media Design
Institut
Visuelt Design
År
2020

Tiny Goblins is an exploration of some of the unique ways games as a medium can present a narrative experience. Non-verbal communication focused game design can tell stories through the environment, the interactions, the art, and the sound, without the need for classic exposition. 

Tiny Goblins is a story about a small, curious creature, who sets out to explore the larger world around them.

Tiny Goblins Gameplay